Adacor dokłada wszelkich starań aby przesyłka którą otrzymujesz dotarła do Ciebie w nienaruszonym stanie. Poniżej opisaliśmy w czterech krótkich krokach co zrobić jeśli stwierdzisz że coś jest nie tak.

1. Przede wszystkim zachowaj spokój – nie pozostawimy Cie z problemem samego

 

2. Sprawdź paczkę przy kurierze i w razie gdy coś jest uszkodzone, czegoś brakuje lub przyszło nie to co zamawiałeś to poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody w jego obecności. Jeśli kurier odmówi – koniecznie się z nami skontaktuj! Pamiętaj że jeśli paczka uszkodzona jest na zewnątrz należy zawsze zaznaczyć to na protokole. Protokół wyślij na adres sklep@adacor.pl – użyj skanera, a jeśli go nie masz zrób zdjęcie w dobrej rozdzielczości.

 

 2. Jeśli z jakiegoś powodu sprawdzenie paczki nie mogło odbyć się w obecności kuriera, gdy towar jest uszkodzony bądź posiada jakieś wady należy zrobić zdjęcie i wraz z opisem wysłać mailem na nasz adres. Na liście przewozowym, przyklejonym na zewnątrz każdej paczki, jest wiadomość kto ją pakował.Tą informację warto również zamieścić w mailu. Jakkolwiek brak protokołu szkody ogranicza nam możliwości interwencji to patrz punkt pierwszy i poczekaj aż jeden z naszych pracowników skontaktuje się z Tobą. Spróbujemy zaproponować rozwiązanie problemu, które będzie dla ciebie satysfakcjonujące.

 

 3. Ważne jest aby przesyłkę sprawdzić w jak najszybszym czasie, zaraz po otrzymaniu. Zgłoszenia po wielu dniach od odbioru zamykają nam możliwość ustalenia co poszło nie tak.

 

 4. W razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości nasz zespół jest do Twojej dyspozycji i zawsze chętnie udzieli pomocy!

 

Pamiętaj, że dokładamy wszelkich starań aby nie dochodziło do sytuacji problemowych. W razie jakichkolwiek problemów robimy wszystko aby rozwiązać problem.

Tematyka: Obsługa Adacor Od

peerforest