POMOC - FAQ

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Nie

Zamówienia można składać tylko poprzez nasz sklep internetowy adacor.pl, nie dotyczy zamówień hurtowych.

Czy podane ilości towaru na stronie są aktualne?

Tak

Nasz system co kilka minut aktualizuje stany magazynowe. Widzą państwo rzeczywistą ilość produktów dostępną do sprzedaży. W przypadku braku towaru widnieje informacja "Brak w magazynie".

Czy muszę założyć konto, żeby złożyć zamówienie?

Nie

Nasz sklep oferuje możliwość dokonywania zakupów jako gość, bez konieczności zakładania konta.

Należy oczywiście podać wszystkie dane potrzebne do realizacji zamówienia, ale zakładanie konta nie jest konieczne.

Oczywiście polecamy tą opcję. Ułatwi to Państwu dokonywanie kolejnych zakupów w naszym sklepie.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak

Podczas podawania danych potrzebnych do realizacji zamówienia należy zaznaczyć opcję "Potrzebuję Faktury VAT".

Czy prowadzicie sprzedaż hurtową?

Tak

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani zakupem towarów do dalszej odsprzedaży lub prowadzicie firmę gastronomiczną i macie w planach zakup na większą kwotę polecamy skontaktować się z naszymi handlowcami:

Marcin:
marcin@adacor.pl
tel. +48 518 936 065

Piotr:
piotr@adacor.pl
tel. +48 517 706 189

Jakie są dostępne formy płatności?

Zakupy w adacor.pl możesz opłacić na różne sposoby - zależne od tego co wybierzesz podczas składania zamówienia.

  1. Szybkie płatności Przelewy24

    Płatności Przelewy24 pozwalają na szybkie zaksięgowanie wpłaty. Aby dokonać płatności za zamówienie tą metodą należy wybrać jeden z dostępnych kanałów płatności, a następnie dokonać przelewu.

    Dostępne kanały płatności:

    blikbank polskibank pekaombankmilenium banking bankAlior bankbank nowy bfgbank spoldzielczybnp bankbos bankciti handlowycredit agricoleget in bankmasterpassinteligonest banknoble bankplus banksantander

  2. Płatność kartą Przelewy24
  3. Przy tej formie płatności za zamówienie zostaniesz poproszony o podanie danych swojej karty płatniczej / kredytowej (numer karty, data ważności oraz CVV).

    visamastercard

  4. PayPal
  5. Płatność PayPal umożliwia zapłatę za zamówienie posiadanymi środkami na koncie PayPal lub kartą płatniczą / kredytową.

    paypalvisamastercard

  6. Przelew bankowy na konto
  7. Przelew tradycyjny bezpośrednio na konto bankowe adacor.pl

    Rachunek dla przelewów w złotówkach:
    Numer rachunku odbiorcy: 97 1090 2590 0000 0001 2292 1792
    Nazwa odbiorcy: Adacor.pl Adam Korzeniowski
    Nazwa banku: Santander Bank Polska

    Podczas zlecenia przelewu należy podać:
    Tytuł przelewu: numer Zamówienia otrzymany w potwierdzeniu Zamówienia wysłanym na e-mail Klienta.
    Kwota przelewu: końcowa kwota Zamówienia otrzymaną w potwierdzeniu Zamówienia wysłanym na e-mail Klienta.

Przypominamy!
W przypadku polskich przelewów nieopłacona transakcja zostanie automatycznie anulowana: w ciągu 5 dni przy płatności przelewem i BLIK lub 24 godzinach przy płatności kartą. Jeżeli płatność nie zostanie zaksięgowana w podanym terminie zamówienie zostanie anulowane, a zawarta umowa sprzedaży zostanie rozwiązana. Zamówienie zaczniemy realizować po zaksięgowaniu przelewu na naszym rachunku bankowym.

Nie udało się opłacić zamówienia – jak dokończyć transakcję?

Jeżeli z jakiegoś powodu nie udało Ci się dokonać płatności za zamówienie (np. przerwanie połączenia internetowego, transakcja została anulowana lub odrzucona itp.) to niestety, ale powrót do przerwanej płatności nie jest możliwy.

System Przelewy24 wyśle Ci na podany adres e-mail wiadomość z prośbą o sprawdzenie statusu Twojej płatności. Po kliknięciu w link “Sprawdź aktualny status” wyświetli się jej stan, jeżeli płatność ma status “NIEOPŁACONA” lub “ANULOWANA” to znaczy, że środki nie zostały pobrane i należy ponownie złożyć zamówienie oraz spróbować zapłacić jeszcze raz.

Jeżeli składałeś zamówienie poprzez zarejestrowane konto w naszym sklepie, to po zalogowaniu się i wybraniu podstrony “Moje zamówienia” możesz przejść do wybranego zamówienia i kliknąć “Zamów ponownie”. Dzięki temu od razu zostaniesz przekierowany do koszyka z wybranymi przez Ciebie produktami i będziesz mógł dokończyć zakup.

Jak anulować nieopłacone zamówienie?

Jeżeli z jakiegoś powodu chcesz anulować zamówienie za które nie została jeszcze dokonana płatność, to nie ma problemu, nieopłacona transakcja zostanie automatycznie anulowana: w ciągu 5 dni przy płatności przelewem i BLIK lub 24 godzinach przy płatności kartą.

W celu anulowania zamówienia możesz również się z nami skontaktować bezpośrednio poprzez formularz kontaktowy lub telefon: +48 94 352 19 91

Jak anulować opłacone zamówienie?

Jeśli Twoje zamówienie ma status “Przetwarzanie” może zostać anulowane. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami telefonicznie pod numerem: +48 94 352 19 91 bądź poprzez formularz kontaktowy oraz wyślesz nam wypełniony formularz odstąpienia od umowy.

W przypadku gdy zamówienie ma status “Zakończono” możesz je anulować, korzystając z przysługującego Ci prawa odstąpienia od umowy. W tym przypadku możesz nie odbierać przesyłki i skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie oraz przesłać wypełniony formularz odstąpienia od umowy. Możesz również odebrać przesyłkę z zamówieniem i postępować zgodnie z procedurą odstąpienia od umowy sprzedaży opisaną szerzej w Regulaminie sklepu.

Czy jest możliwość zapłaty za zamówienie przy odbiorze towaru?

Nie

Sklep adacor.pl nie realizuje zamówień za pobraniem (płatne przy odbiorze) lub z terminem płatności (kredyt konsumencki). Wszystkie zamówienia realizowane są po zaksięgowaniu płatności.

Jakie są dostępne metody dostawy?

Nasz sklep realizuje dostawy przy współpracy z kurierem GLS, Pocztą Polską oraz do paczkomatów InPost z możłiwością śledzenia przesyłki. Wyboru sposobu dostawy dokonasz podczas składania zamówienia.

Cztery warunki otrzymania bezpłatnej wysyłki w sklepie ADACOR

  1. Dla zamówień o łącznej wartości powyżej 300zł brutto dostawa na terenie Polski jest realizowana bezpłatnie.
  2. Kupujący nie może używać innej formy promocji, np. kodu rabatowego
  3. Darmowa wysyłka dotyczy tylko zamówień opłaconych z góry (nie dotyczy wysyłki za pobraniem - płatnej u kuriera).
  4. Bezpłatna dostawa nie obejmuje mebli marki NARDI.

W przypadku odstąpienia od umowy, gdy klient skorzystał z promocji darmowej wysyłki i wartość pozostawionych przedmiotów nie przekracza kwoty 300 zł zostanie naliczona opłata za dostawę według standardowego cennika sklepu.

Ogólne zasady wysyłki towaru

  1. Wysyłki realizowane firmą kurierską Pocztex, GLS, InPost z możliwością śledzenia przesyłki. Koszt dostawy paczki do 30 kg przy przedpłacie wynosi 18,00 zł
  2. Wysyłki realizowane są tylko po wcześniejszym opłaceniu zamówienia. Nie realizujemy wysyłek za pobraniem
  3. Wysyłki kurierskie firmą Inpost - usługa Paczkomaty 24/7 z możliwością śledzenia przesyłki. Koszt paczki do 20 kg ograniczonej wymiarami wynosi 12,00 zł, każda kolejna paczka to również koszt 12,00 zł.
  4. Towar jest wysyłany w każdy dzień roboczy od poniedziałku do piątku, zamówienia wysyłamy w dniu zakupu lub najpóźniej dnia następnego (w dni robocze).
  5. Jeżeli nie ma możliwości sprawdzenia paczki w obecności kuriera, ewentualną szkodę można zgłosić w ciągu 5 dni liczonych od dnia odebrania paczki. Należy zadzwonić do firmy kurierskiej podając numer listu przewozowego i zgłosić szkodę. Kurier przyjedzie i spisze protokół szkody.
  6. W przypadku zwrotu towaru zgodnie z Prawem Konsumenta nie zwracamy kosztów przesyłki.Nie odbieramy paczek wysłanych do nas za pobraniem.
  7. Jeżeli po otrzymaniu maila z informacją o wysyłce paczka pocztowa nie dotrze do Ciebie w ciągu 14 dni roboczych, proszę o informację. Dopiero po takim czasie możemy złożyć reklamację u przewoźnika.
  8. W uzasadnionych przypadkach i okresach przed i poświątecznych okres dostawy może się wydłużyć do 7-14 dni roboczych.

Co zrobić w przypadku, gdy towar przyjdzie uszkodzony?

Przy odbiorze paczki od kuriera upewnij się, że na paczce nie ma żadnych uszkodzeń transportowych, jeśli jest inaczej prosimy sprawdzić zawartość przesyłki i stan odbieranego produktu przy kurierze.

Przed podpisaniem odbioru paczki bardzo dokładnie sprawdź, czy nie nosi ona żadnych śladów uszkodzenia mechanicznego (obtłuczone, rozdarte pudełko; zerwana taśma, wgnieciony karton itp.)

Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości - należy odmówić przyjęcia paczki i poinformować nas niezwłocznie o zaistniałej sytuacji.

Po podpisaniu protokołu odbioru, sprawdź paczkę w obecności kuriera. To jest Twoim prawem a obowiązkiem kuriera. Taką procedurę należy zawsze stosować w przypadku produktów wielkogabarytowych, są one bowiem najbardziej narażone na zarysowania i wgniecenia w transporcie.

Jeśli odebrałeś paczkę i po odjeździe kuriera stwierdzono uszkodzenie fizyczne produktu lub brak któregoś z elementów zamówienia, a nie dało się tego stwierdzić przy sprawdzeniu paczki przy kurierze, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie pod numerem: +48 94 352 19 91

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienia złożone do godziny 12:00 i opłacone, pakujemy i przekazujemy firmie kurierskiej tego samego dnia.

Z reguły czas realizacji zamówienia to 24h (roboczych). Jednak prosimy wziąć pod uwagę, iż na czas realizacji zamówienia mają wpływ następujące czynniki:

  1. Czas kiedy wpłata za zamówienie zostanie zaksięgowana na naszym koncie, od tego momentu z reguły wysyłka zamówienia następuje w ciągu 24h roboczych.
  2. Czas dostawy zależy od firmy kurierskiej z reguły nie jest dłuższy niż 24h robocze.

Nie odebrano przesyłki od kuriera, co dalej?

Jeżeli nie odbierzesz przesyłki, kurier zostawi Awizo i będzie próbował w dniu następnym dostarczyć przesyłkę. Jeżeli nadal nie będzie to możliwe przesyłka zostanie odesłana do naszego sklepu.

Jeżeli będziesz chciał, aby zamówienie zostało ponownie wysłane, zostanie doliczony koszt zwrotu i koszt ponownej wysyłki (jeżeli taki występuje). O dodatkowym koszcie i danych do wpłaty zostaniesz poinformowany poprzez e-mail. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, przesyłka zostanie ponownie nadana.

Czytaj więcej w Regulaminie sklepu

Nie odebrano przesyłki z paczkomatu, co dalej?

Po dostarczeniu przesyłki do paczkomatu InPost masz 48h na odbiór przesyłki po tym czasie przesyłka zostanie odesłana do naszego sklepu.

Jeżeli będziesz chciał, aby zamówienie zostało ponownie wysłane, zostanie doliczony koszt zwrotu i koszt ponownej wysyłki (jeżeli taki występuje). O dodatkowym koszcie i danych do wpłaty zostaniesz poinformowany poprzez e-mail. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, przesyłka zostanie ponownie nadana.

Czytaj więcej w Regulaminie sklepu

Jaki jest status złożonego zamówienia?

Potwierdzenie złożenia zamówienia wyślemy do Ciebie drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail. Tą drogą wysyłamy również informację o aktualnym statusie Twojego zamówienia.

Jeżeli posiadasz zarejestrowane konto w naszym sklepie możesz sprawdzić stan w zakładce “Moje zamówienia”.

Poniżej przedstawiamy statusy zamówień:

  • Nowe / oczekiwanie / Oczekująca płatność (oczekujące na zaksięgowanie płatności, przyjęcie zamówienia lub akceptację od klienta).
  • Oczekująca płatność (oczekujące na zaksięgowanie płatności).
  • Przetwarzanie (płatności zaksięgowana, oczekuje na zapakowanie i wysyłkę).
  • Zakończono (zamówienie wysłane i zrealizowane).
  • Wstrzymane / Anulowane (zamówienie anulowane z powodu braku płatności lub zamówienie anulowane).

Posiadam kod rabatowy / Voucher, jak go użyć?

Aby skorzystać z kodu rabatowego / Vouchera przejdź na stronę “Koszyka” i po prawej stronie na dole kliknij w "Zastosuj kod rabatowy" w okienku “Wprowadź kod rabatowy” wpisz posiadany kod i kliknij w “Zastosuj zniżkę”. W ten sam sposób możesz podać kod rabatowy na dole strony z wyborem płatności za zamówienie.

Jeżeli kod jest poprawny wartość koszyka automatycznie zmniejszy się o wartość przypisaną do kuponu. Zapłać i gotowe!

Jak zwrócić kupiony towar?

W ciągu 30 dni od otrzymania produktów możesz skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży i odesłać do nas zamówiony produkt. W tym celu wykonaj następujące kroki:

  1. Wyślij wiadomość poprzez formularz kontaktowy lub listownie na adres: adacor.pl, ul. Kasztelańska 43, 78-100 Kołobrzeg-Budzistowo, w którym poinformujesz nas o chęci dokonania zwrotu wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy.
  2. Wypełniony formularz odstąpienia od umowy możesz dołączyć do paczki wraz z odsyłanym produktem, przyspieszy to proces realizacji Twojego zwrotu.
  3. Zabezpiecz dobrze paczkę i pamiętaj, że zarówno zwracany produkt jak i opakowanie nie mogą posiadać uszkodzeń, ani śladów użytkowania.
  4. Zwrotu dokonujesz na własny koszt i za pośrednictwem wybranego przez siebie przewoźnika, nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
  5. Paczkę wyślij na adres: adacor.pl, ul. Kasztelańska 43, 78-100 Kołobrzeg-Budzistowo nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy.
  6. W przypadku przyjęcia zwrotu zwrócimy Ci środki (w tym koszt dostawy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostawy innego niż najtańszy oferowany sposób dostawy) w ciągu 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas odstąpieniu od umowy sprzedaży. Zastrzegamy sobie jednak prawo do wstrzymania zwrotu należności do momentu otrzymania od Ciebie zwracanego produktu.

Szczegóły dotyczące procedury odstąpienia od umowy znajdziesz w Regulaminie sklepu.

Jak złożyć reklamacje?

Aby złożyć reklamację wykonaj następujące kroki:

  1. Przygotuj treść reklamacji w formie pisemnej w którym poinformujesz nas o wadzie produktu. Do rozpoczęcia procedury reklamacyjnej, konieczne jest przesłanie dokładnego opisu i zdjęć wady będącej przedmiotem zgłoszenia oraz dowodu zakupu (faktura VAT). W zgłoszeniu podaj również dane, tj.: numer zamówienia, nazwa produktu (lub jego kod SKU), okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia i numeru rachunku bankowego do zwrotu środków przez nasz sklep (jeśli reklamacja nie wymaga odesłania produktu).
  2. Wyślij przygotowany dokument przez formularz kontaktowy lub na nasz adres: adacor.pl, ul. Kasztelańska 43, 78-100 Kołobrzeg-Budzistowo.
  3. W ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia poinformujemy Ciebie o wyniku rozpatrzenia reklamacji. Jeśli zostanie ona przyjęta i konieczne będzie odesłanie przez Ciebie produktu, prześlemy Ci drogą mailową odpowiednią informację.
  4. W zależności od rozstrzygnięcia reklamacji możemy zaproponować następujące rozwiązania: wymiana produktu, zwrot środków, obniżenie ceny, kupon rabatowy na następne zamówienie lub usunięcie wady. Nastąpi to w ciągu 14 dni od rozpatrzenia reklamacji, w przypadku której zwrot produktu nie był konieczny lub 14 dni od dnia otrzymania paczki ze zwracanym produktem, jeśli zwrot był konieczny.

Szczegóły dotyczące procedury reklamacji znajdziesz w Regulaminie sklepu.

Back to Top