Adacor Sklep i Hurtownia Naczyń

FAQ

Czy podane ilości towaru na stronie są aktualne?

ODP: Tak, oczywiście. Nasz system co kilka minut aktualizuje stany magazynowe. Widzą państwo rzeczywistą ilość produktów dostępną do sprzedaży. W przypadku braku towaru widnieje informacja "Brak w magazynie".

Jak szybko realizujecie zamówienia złożone na www.adacor.pl?

OPD: Zamówienia złożone do godziny 11:00 i opłacone przez DotPay lub z wybraną wysyłką za pobraniem, pakujemy i przekazujemy firmie kurierskiej tego samego dnia. Zamówienia opłacone przelewem tradycyjnym wysyłamy maksymalnie w następny dzień roboczy po zaksięgowaniu wpłaty. To samo dotyczy zamówień, których wysyłkę musimy zrealizować na palecie.

Co zrobić w przypadku, gdy towar przyjdzie uszkodzony (pobite lub uszkodzone talerze)?

ODP: Jeśli paczka nie nosiła znamion uszkodzeń zewnętrznych, prosimy o zrobienie zdjęć i przesłanie ich na adres reklamacje@adacor.pl. Wraz ze zdjęciami prosimy o informacje co zostało uszkodzone i w jakiej ilości oraz jakiego zamówienia dotyczy reklamacja. W przypadku gdy paczka nosiła cechy uszkodzeń zewnętrznych prosimy również o dołączenie protokołu szkody sporządzonego przez kuriera.

Jaki jest koszt dostawy?

ODP: Dla zamówień, których kwota przekroczyła 300 zł i została dokonana przedpłata (DotPay lub przelew tradycyjny) oferujemy darmową dostawę*.
W innym przypadku:
Paczkomat – 12 zł (do 30 kg)
Kurier GLS – 18 zł (do 30 kg)
Pobranie Kurier GLS – 23 zł ( do 30 kg)

*darmowa dostawa nie obejmuje mebli NARDI

Czy muszę założyć konto, żeby złożyć zamówienie?

ODP: Nie. Nasz sklep oferuje możliwość dokonywania zakupów jako gość, bez konieczności zakładania konta. Należy oczywiście podać wszystkie dane potrzebne do realizacji zamówienia, ale zakładanie konta nie jest konieczne.
Oczywiście polecamy tą opcję. Ułatwi to Państwu dokonywanie kolejnych zakupów w naszym sklepie.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

ODP: Zamówienia można składać tylko poprzez nasz sklep internetowy www.adacor.pl

Czy otrzymam fakturę VAT?

ODP: Oczywiście. Podczas podawania danych potrzebnych do realizacji zamówienia należy zaznaczyć opcję "Potrzebuję Faktury VAT".

Czy prowadzicie sprzedaż hurtową?

ODP: Tak. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani zakupem towarów do dalszej odsprzedaży lub prowadzicie firmę gastronomiczną i macie w planach zakup na większą kwotę polecamy skontaktować się z naszymi handlowcami:

Marcin:
marcin@adacor.pl
tel. +48 518 936 065

Piotr:
piotr@adacor.pl
tel. +48 517 706 189