Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

Możesz zwrócić towar bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od jego otrzymania, w tym celu prosimy wypełnić formularz odstąpienia od umowy dostępny pod adresem: Formularz (pobierz). Uzupełniony formularz prosimy przesłać na adres reklamacje@adacor.pl. Towar odeślij na swój koszt na adres: Adacor – Hurtownia Naczyń, ul. Kasztelańska 43, 78-100 Kołobrzeg-Budzistowo, pieniądze zwrócimy na konto.

Przed odesłaniem większej ilości towarów prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 94 352 19 91, lub na adres e-mail reklamacje@adacor.pl

  1. Odstąpienie od umowy - nie dotyczy Umowy Sprzedaży
    1. Mają Państwo prawo odstąpić od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni.
      1. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nasz Dział Obsługi Klienta o odstąpieniu od niniejszej umowy. Mogą Państwo skorzystać z formularza odstąpienia od umowy (formularz odstąpienia od umowy - pobierz), jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą odstąpienia od umowy przed upływem 14 dni.
    2. Skutki odstąpienia od umowy
      1. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy od Państwa odstąpienie od niniejszej umowy wraz ze zwróconymi towarami.
      2. Proszę odesłać przedmioty wraz z dowodem zakupu (paragon) niezwłocznie na adres: Adacor – Hurtownia Naczyń, ul. Kasztelańska 43, 78-100 Kołobrzeg-Budzistowo nie później niż 7 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 7 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów.  Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  2. Reklamacje towarów
    1. Reklamacje towarów z tytułu rękojmi lub niezgodności towarów z umową.
    2. Reklamacje rozpatrujemy niezwłocznie, a najpóźniej w ciągu 14 dni. O wyniku postępowania reklamacyjnego i postępowania z reklamowanym towarem poinformujemy wysyłając informację na adres e-mail lub kontaktując się telefonicznie. Reklamację możesz zgłosić również w każdy inny dopuszczalny prawem sposób.
  3. Uszkodzenia w transporcie
    1. Sugerujemy, żeby przesyłkę sprawdzić już przy kurierze. W przypadku, gdy stwierdzisz uszkodzenie przesyłki spowodowane niewłaściwym transportem, kurier niezwłocznie spisze protokół szkody i zabierze przesyłkę. Jeśli sprawdzisz towar już po odebraniu paczki i odjeździe kuriera, zgłoś nam szkodzenia telefonicznie +48 94 352 19 91 lub drogą mailową pod adres: reklamacje@adacor.pl
  4. Reklamacje płatności
    1. Gdy zapłacisz za zakupy, a status zamówienia pozostanie niezmieniony przez więcej niż 5 dni, zgłoś reklamację dotyczącą płatności najlepiej telefonicznie +48 94 352 19 91.
  5. Gwarancje
    1. Wszystkie towary w sklepie Adacor objęte są gwarancjami jakości. Gwarancje udzielane są przez producentów lub importerów. Czas trwania gwarancji, jej warunki oraz procedura gwarancyjna zawarte są w karcie gwarancyjnej produktu.
  6. Alternatywne metody dochodzenia roszczeń.
    1. Istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
  7. Adres dla reklamacji oraz zwrotów
    1. Adres pod który należy wysłać zwracany lub reklamowany towar:
      Adacor
      ul. Kasztelańska 43
      78-100 Kołobrzeg-Budzistowo
      Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 94 352 19 91.

 

Back to Top